Avatar billede den33 Nybegynder
16. april 2008 - 15:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

maksimere IE7, start menuen.

Jeg vil gerne ha mine pc'er skal starte op med IE7 i fuld størrelse, når pc starter op.
Altså fra"start->alle programmer->start" men jeg kan ikke få det til at fungerer.
Det virker fint når man klikker på ikonet i menubjælken. Men ikke fra "start"
Avatar billede jokkejensen Novice
16. april 2008 - 16:38 #1
finder du ikke en løsning, så lav en html fil lokalt, der gør følgende:

<script type="text/javascript">
window.resizeTo(screen.width,screen.height);
window.location.href = 'http://dinstartside.dk';
</script>

Så er det bare lige brænde iexplore af med:

"iexplore file://c:/temp/index.html"

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
16. april 2008 - 16:41 #2
How, det er nok smukkere at lave en genvej på skrivebordet til iexplore -  under egenskaber for den færdige genvej vælger du fuldskærm..

Træk så genvejen over i start.

/JJ
Avatar billede gurly Praktikant
16. april 2008 - 17:12 #3
Du kan også bare vælge en start side som allerede har indbygget at den starter i fuld størelse, gå ind på siden http://www.aelling.lir.dk/public
og så klik over til højre på linket "gør siden til start side"
så vil din explorer altid starte maximeret.
og da siden her Google søgefelt, så er den jo lige så god som Google.
Der findes dog mange andre sider der har samme funktion c",)
Avatar billede den33 Nybegynder
18. april 2008 - 08:38 #4
Jokkejensen: kom med et svar, din løsning virkede.:-)
Avatar billede den33 Nybegynder
13. maj 2008 - 09:42 #5
jeg lukker..