Avatar billede nk905 Nybegynder
16. april 2008 - 10:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flimmer på skærmen

Hej!

Jeg har et kæmpe problem med min skærm. Noget af tiden virker den helt fint, men nogle gange kommer der pludselig sådan nogen streger rundt omkring. Hvad kan der være galt? Stregerne er nogen lige linjer og mørke og kommer pludseligt, nogen gange går de væk når man genstarter.
Nogen forslag til hvad der kan hjælpe? Og hvad det skyldes...

venlig hilsen

NK
Avatar billede jokkejensen Novice
16. april 2008 - 11:09 #1
Det er altid let lige at skifte kabel, eller prøve med anden pc (evt bærbar).

Hvis ikke det hjælper - fejlen stadig optræder - så skal skærmen til reperation.

/JJ
Avatar billede nk905 Nybegynder
25. december 2008 - 14:16 #2
skriv for point, tak for hjælpen
Avatar billede nk905 Nybegynder
31. december 2008 - 13:01 #3
hvis ikke der snart er nogen der gør krav på point, så tager jeg dem selv, for at lukke tråden...nærmere bestemt imorgen...
Avatar billede nk905 Nybegynder
01. januar 2009 - 21:22 #4
tråd lukket