Avatar billede thomaswa Nybegynder
15. april 2008 - 20:24 Der er 1 kommentar

Nybegynder søger viden

Hej alle,
Jeg er ny i det her fag, har dog en lille smule selvlært kendskab, men jeg har et stort ønske om at lære at programmere hjemmesider. Jeg har programmet dreamweaver mx2004 til brug for det. Jeg vil gerne lære at programmere med PHP og MySQL. Jeg kunne got tænke mig, at kunne lave en side med f.eks bruger-oprettelse hvor brugeren kan oprette forskellige ting på siden mm. Er dreamweaver det rette program til dette?

Hvis der er nogle der har nogle gode tips om hvor jeg eventuelt kan læse mig til sådan noget/lære det på anden måde ( som at programmere bruger-oprettelse og lignende ting ) vil jeg meget gerne vide dette.

Har i andre tids eller gode råd, hører jeg gerne fra jer..

Mvh
Thomas
Avatar billede bojohansen Nybegynder
15. april 2008 - 20:34 #1
Er du typen som helst vil sidde og læse en masse før du ser nogle resultater, da bør du søge på google efter feks. PHP tutorials.

Hvis du gerne vil se noget kode og hvordan det virker, og ligsom få noget som kan bruges ganske hurtigt, da trykker du bare F1 i DW for hjælpe filen.
Kombiner da dette med det første (google)