Avatar billede bp26 Nybegynder
13. april 2008 - 22:36 Der er 3 kommentarer

kan ikke få adgang til internet

hej jeg har en zyxel p660r-d1 router fra cybercity som er sat til en tråløs router (smc wbr14-g2).
kan god komme på internet med zyxel med et kabel men når jeg prøve tråløs kan jeg ikke få huld til nettet
er der nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede 383ci Nybegynder
14. april 2008 - 17:07 #1
Øhh, kablet i LAN porten på zyxel virker?
Men ikke trådløst på SMCèn? Kan du komme på med kabel på SMCèn? Det tror jeg ikke, men prøv lige.
Kablet mellem de 2 bokse skal sidde i LAN i zyxel og WAN i SMCèn Det kunne nemt være det der er galt, men ellers må du gøre dig mere umage med at beskrive dit system.
Avatar billede 383ci Nybegynder
14. april 2008 - 17:08 #2
Har SMC tingen virket før osv. osv.
Avatar billede osigaard Nybegynder
14. april 2008 - 17:46 #3
Prøv en opsætning lignebde denne
http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101496.asp
Forestiller mig, at zyxel er forbundet til bredbånds modem/Internet og at smc wbr14-g2, skal fungere som trådløst Access Point.