Avatar billede janelarsen Nybegynder
12. april 2008 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg ændre farven i formmail ?

Nu har jeg ledt mange steder på internettet. Men har næsten opgivet derfor dette spøgsmål til jer
Når jeg har en formmail og laver et tilvalg spørgsmål med feks. Vælg en måned den pil til højre som altid er blå man den farve ændres?
Avatar billede w13 Novice
12. april 2008 - 22:31 #1
Nej, desværre ikke.
Avatar billede janelarsen Nybegynder
14. april 2008 - 19:17 #2
nå men det må jeg så leve med.
hvordan er det man giver point?
Avatar billede w13 Novice
14. april 2008 - 20:19 #3
Så opretter jeg et svar, som du kan acceptere nederst på siden.
Vi kan måske dele pointene, nu hvor jeg ikke hjalp synderligt? :)