Avatar billede den-uvidende Nybegynder
10. april 2008 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mp3 eller ipod?

Håber dette er den rigtige kategori - ellers beder jeg om tilgivelse!!

Jeg er en gammel dame der gerne vil have min musik med i lommen.
Er det rigtigt opfattet at man IKKE kan lægge sine egne CD'er ind på en ipod - men at man kan det på en mp3-afspiller ?
v.h.
Kirsten
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2008 - 11:48 #1
man kan med begge og der følger programmer med til at gøre det
Avatar billede den-uvidende Nybegynder
10. april 2008 - 13:52 #2
Ok - det var altså ikke rigtigt opfattet så!
Jeg stiller lige et spørgsmål mere når jeg har accepteret dette svar.
Men hvordan er det lige jeg kvitterer for det svar jeg har fået.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2008 - 14:06 #3
jeg sender dig et svar her, nu kan du kvittere
Avatar billede Jensen DK Novice
10. april 2008 - 14:10 #4
Avatar billede den-uvidende Nybegynder
10. april 2008 - 14:32 #5
tak for det.