Avatar billede cassiopeia76 Nybegynder
09. april 2008 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bredbånds Installation på pc uden cd drev.

Jeg har ledt omkring efter et svar på, er det muligt at installere en TDC bredbåndsforbindelse på en gammel pc/win 98 uden cd-rom drev?

Der følger altid en installations cd med i pakken, er det så ikke muligt at kopier indholdet ned på en evt. USB nøgle for så at køre installationen den vej.

På forhånd rigtig mange tak.
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. april 2008 - 12:40 #1
jeg har tidligere installeret programmer fra USB nøgle på en computer
så det kan du sikkert også
evt låne et ekstern drev
Avatar billede cassiopeia76 Nybegynder
09. april 2008 - 12:48 #2
Nu har jeg ikke mulighed for at låne et eksternt drev, da jeg ikke kender nogle som har et. Tak for svaret, tror jeg vil forsøge med USB nøglen.
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. april 2008 - 14:13 #3
du går til en ven der har drev og usb nøgle, og løfter alt fra CD over på nøglen,
husk at compteren, skal være sat til, at vise skjulte filer
Avatar billede cassiopeia76 Nybegynder
09. april 2008 - 23:09 #4
Tusind tak for svaret, jeg vil benytte lejligheden til at forsøge med denne USB nøgle.