Jeg har en kammerat der (stakkels ham) er indehaver af en Acer Aspire 9300. Han er nu kommet ud for det at skærmen er knækket/revnet. Helt fra starten har låget været skruet for stramt, og gået stramt de sidste 5-6 centimeter, men nu er skærmen altså knækket/revnet i begge hjørner. Når man lader den stå ca. 5-6cm åben lukker revnen sig.
Jeg ville bare høre om der er andre der selv har haft, eller har hørt om nogen der har hrørt om nogen der har hørt om nogen der har oplevet det samme med en Acer, og hvad Acer Support evt. har sagt til det - både indenfor og udenfor garantiperiode. Eventuelt, vil i vurdere det som en fabrikationsfejl?
Teknologi, AI og forretning er i centrum på Computerworlds Cloud og AI Festival i København d. 18. og 19. september. Se hele programmet for den store konference om strategisk brug af Cloud og AI på: www.cloud-festival.dk
Der er en revne på grund af for stramt skærm, men lader man det være åben 5-6 cm så lukker den revne sig? så er skærmen helt?
Hvis en skærm revner eller går i stykker så går den i stykker , så er der ingen vej tilbage end at smide det ud eller send det til reperation.
Jeg bryder mig slet ikke om Acer pc, jeg har haft en bærbar af mærke Acer , hvilket var mit første bærbar , hvor jeg intet havde forstand på PC`er . Nu efter 5-6 år har jeg den stadig , men ubrugt , samler støv, er skærmen løs. Du kan ikke holde skærmen på den vinkel du gerne vil have , lige pludselig så falder den bagover:D Så flimrer skærmen også hvergang den falder bagover.
Skærmens hængsler er revnet, og de nederste hjørner. Revnen er helt åben når den er lukket i, men samler sig når man åbner den 5-6cm, som om at skærmen hele tiden har været bukket, og den så står i en tilpas spænding når den er åben, den har altså været spændt for stramt.
Problemet er netop at den er uden for fabriksgaranti, men hvis det var et kendt problem Acer support havde, kunne det jo være at de ville bytte den uden at gøre alt for meget knubs.. :)
hej har pt en acer inde til rep for problemet med hængsler dette har gjort at skærmen har sluppet i skruerne men acer vil ikke dække dette problemet er ved acer at reklamationer skal til tyskland og så bliver kommunikationen besværlig skal igennem for mange led inden man kan få forklaret sin mening
det der er sket efter min vurdering er at hængslet har sat / låst sig fast men acer gør det at de fremsender et tilbud på hel andre ting som de mener er defekt på pc og det er ikke hvad jeg har reklamteret over pc virkede hel ok inden den blev indsendt
håber at høre fra andre med samme problem hurtigst da jeg derved evt kan dokumentere at det er en fabriksfejl
hej kan nu svare herom har haft min acer inde hos acer hvor de har afvist at repare hængsler hved ikke hel med hvad grund da forklaringen foreligger gennem Bilka samt at de oversætter det men kæmper videre mener ikke at en pc der er fra 15-01-2008 ikke kan holde i hængsler ( de har sat sig fast)
som du kan se er det for mig en gammel sag. men kan sige at acer ikke ville dække for hængsler de påstod at hængsler havde sat sig grundet at pc var bleven tabt og derved trykket hængslerne,, der til kan jeg kun sige hængsler er af en så kraftig udgave at vis dette skulle være tilfældet så skulle resten af kabinettet nærmest være hel knust ved tab . ved ikke hvad man skal gøre ved sådanne sager da deres support er blank afvisende og samtidig er problemet at værkstedet er i tyskland så kan kun udlede heraf DÅRLIG service
og fingrene væk fra ACER
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.