Avatar billede Slettet bruger
06. april 2008 - 19:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor virker S-video ikke?

Hey..

Jeg har for nylig købt en HP Pavilion i pv6000 serien..

Den har et Nvidia Geforce 8400M GS..
Jeg går ud fra at den har S-video siden at der er et S-video stik i siden på computeren..

Jeg har nu sat stikket i Computeren og i tv'et og trykker derefter på "fn" + F4... Som hjælpen skriver at man skal gøre når man vil skifte til ekstern skærm.

Men der sker absolut intet, selvom jeg er på den rigtige kanal er den fortsat sort.

Nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede strych9 Praktikant
06. april 2008 - 20:43 #1
Prøvet at genstarte computeren mens kablet er sat i?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 11:36 #2
Jeps?..

jeg læste i en artikel at det kunne have noget med vista at gøre så jeg droppede det :)