Avatar billede crolesen Nybegynder
04. april 2008 - 11:17 Der er 1 kommentar

En forside der viser hvad indholdet er

Hej Jeg er en side www.fodboldcoach.dk. Designet kan jeg godt lide men på forsiden skal jeg have et eller andet der fanger bedre, så man kan se hvad siden indeholder.
Siden har en stor øvelsesdatabase samt der kommer noget statistik på siden også hvor trænere kan holde deres statistikker osv.

Men som sagt forsiden viser det ikke, medmindre man læser teksten. Der er sikkert mange som bare trykker videre hvis de ikke lige finder det de vil have.

Nogle idéer?

Christian
Avatar billede plix0r Nybegynder
09. april 2008 - 21:49 #1
Hej Christian!

Jeg kan også, ligesom dig, lide designet, det er super flot og fængende.
Jeg synes godt, at du i "Velkommen til fodboldcoach - Øvelser"-boxen, kunne have en flashanimation, med nogle af øvelserne helt højrejusteret i boxen - eventuelt med nogle pile i bunden, der giver mulighed for at se nogle andre øvelser - bare 3-4 forskellige.. Så man ligesom får et indblik