Avatar billede amsn Nybegynder
03. april 2008 - 11:02 Der er 5 kommentarer

iFrames, link til toppen af næste side

Hej
Vi har en side der bruger iFrames, man skla på den første side udfylde en formular, der når man trykker næste smider dataen man har udfyldt ned i en database. Problemet er at den første side er ret lang og når man så trykker næste går man ikke til toppen af den næste iFrame med til det punkt man har scrollet ned til på den første side. Kan man få linkettil at gå til toppen af den næste side?
Avatar billede w13 Novice
03. april 2008 - 11:07 #1
Hvad hvis du skriver "#" bagefter? Dvs. adressen.htm#
Avatar billede amsn Nybegynder
03. april 2008 - 12:11 #2
Det virker ikke..men tak for forsøget
Avatar billede w13 Novice
03. april 2008 - 12:12 #3
Det burde det. Kan jeg se siden eller et eksempel på nettet?
Avatar billede olebole Juniormester
04. april 2008 - 01:13 #4
<ole>

Prøv at lægge et link til siden

/mvh
</bole>
Avatar billede amsn Nybegynder
04. april 2008 - 09:25 #5
Hej

Og specielt hej til Ole, lang tid siden.
Jeg kan desværre ikke give link da det ligger på vores udviklings server som er beskyttet som CIA.

Min programør siger dette her med # hva det føste han prøvede og set virker ikke.

Linket virker fint, problemet er det med at komme til toppen af næste side.
Der er måske lige den joker at vores iframe ligger inde i et CMS system, Microsoft, og vores sider der bliver vist i vores iFrames ligger på en anden server.
Betyder det noget?