Avatar billede weblance Nybegynder
02. april 2008 - 23:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter man filoversigten i Word?

Jeg har Word 2003 og trykker jeg på "Filer" får jeg en oversigt over sidst åbnede dokumenter lige oven over "Afslut". Hvordan sletter jeg denne liste?
Avatar billede kabbak Professor
02. april 2008 - 23:50 #1
Funktioner > Indstillinger > fanen generelt, fjern fluebenet ved vis sidste åbnede filer
Avatar billede enya Nybegynder
02. april 2008 - 23:51 #2
Åbn et Word dok.
Under: Funktioner > Indstillinger > Generelt > Der er et punkt, som hedder: ”Vis senest åbnede filer”. Der ændrer du til det antal filer, du ønsker skal vises. Eks. 0. Tast OK og luk dok. - så skulle det gerne virke..
Avatar billede kabbak Professor
02. april 2008 - 23:51 #3
Fortsættelse:

tryk ok

hvis du vil have at den skal vise igen, sæt fluebenet igen og tryk ok, så er listen tom.
Avatar billede enya Nybegynder
02. april 2008 - 23:52 #4
Sorry kabbak.. Havde ikke opdateret siden, inden jeg postede.. :(
Avatar billede enya Nybegynder
04. maj 2008 - 02:00 #5
>weblance:: Har du fundet ud af det..?
Avatar billede weblance Nybegynder
04. maj 2008 - 09:55 #6
ja, undskyld jeg ikke har reageret. Brugte kabbak's løsning, så send venligst et svar!
Avatar billede enya Nybegynder
04. maj 2008 - 13:00 #7
Fint nok - det er jo faktisk (næsten) det samme vi skriver, bare på forskellige måder... :)
Avatar billede kabbak Professor
04. maj 2008 - 18:45 #8
et svar ;-))