Avatar billede nybygger Nybegynder
30. marts 2008 - 01:20 Der er 5 kommentarer

Optimering af website via Adwords og betaling

Hej med jer!

Vi har ihærdigt forsøgt, at oprette en lille og effektiv adwordskampagne på Google, men desværre uden held.

Vi vises simpelthen ikke på mange af søgeresultaterne/søgeord eller alt for lidt. Annoncen er godkendt.

Vi er ikke ikke sparsomme med klik prisen, men tænker det er opsætningen der ikke er optimal.

Vi er villige til, at betale en god pris til en Google ekspert der kan optimere vores kampagne med relevante søgeord/sætninger samt visning.

Vi forestiller os, at du optimerer vores siden via Adwords og sætter os ind i opsætning, ændringer og brugen af Google. Evt. en dag på vores kontor lign.

Vh De ulykkelige...
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. marts 2008 - 01:23 #1
Hvad hedder sitet?

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede nybygger Nybegynder
30. marts 2008 - 01:27 #2
Der er et par stykker, men lige pt. er sitet www.polterabendkbh.dk relevant af få vist til alle Googlebrugere Kbh. og omegn.
Avatar billede nybygger Nybegynder
30. marts 2008 - 01:28 #3
Det skal nævnes, at vi får få hits, men langt fra optimalt...
Avatar billede nybygger Nybegynder
30. marts 2008 - 03:05 #4
ps. Behøver ingen kritik af sitet for ved godt der kunne pudses meget på dette :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. marts 2008 - 18:25 #5
Prøv lige at sende mig en mail på mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk