Avatar billede adiguldfelt Nybegynder
29. marts 2008 - 22:35 Der er 1 løsning

deling af 3 mobilbredbånd ml. xp-bærbar & vista-bærbar

hey alle.

Min internetforbindelse er en 3dingle 7,2Mbit.
Den er installeret og kører som normalt på min xp-bærbar.
Nu har min datter fået en bærbar med vista.
Jeg vil nu gerne dele min netforbindelse ml de to pc'er.

Jeg er bekendt med det høje sikkerhedsniveau i vista, og tænker derfor at det er lettest at få det til at fungere hvis 3dinglen sidder i xp-pc'en.

Men hvordan gør jeg. Skal xp'en opsættes til at fungere som server eller......og hvad skal vista'en opsættes til......

Jeg vil dog også installere dinglen på vista'en, så denne ikke er afhængig af, at xp'en er hjemme. Det ser jeg ikke som noget problem, idét den jo sagtens kan have flere forbindelser at vælge imellem.

Nogen der kan hjælpe en ikke-netværkspige.

adi
Avatar billede adiguldfelt Nybegynder
21. august 2010 - 09:35 #1
Spørgsmålet ikke længere aktuelt, da jeg har fået nyt netværk.