Avatar billede dorte-r Nybegynder
28. marts 2008 - 21:08 Der er 3 kommentarer

Idéer til opfriskning af design?

Hej nørder  :))
Vi skal have opfrisket designet som mildest talt er temmelig outdatet: Hvad mener Du, der skal til for at gøre det mere brugervenligt og give folk et bedre overblik over hvad sitet rummer? Idéer til nye features?

http://www.hesteraadgivningen.dk

Er du til SQL og .NET hører jeg gerne fra dig.

Bedste hilsner Dorte - 22424486
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
29. marts 2008 - 11:47 #1
Designet har jo ikke noget med SQL og .NET at gøre som sådan. Jeg har ikke forstand på .NET men vil da gerne designe en ny side til dig alligevel.
Avatar billede kurdo Novice
29. marts 2008 - 15:07 #2
mit eneste ide vil være en no-popup site! :)

lige da jeg besøgte siden, vidste firefox en meddelelse om at den blokerede et eller andet popup! :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. marts 2008 - 23:15 #3
Hej Dorte,

Jeg ringer gerne på mandag, så kan vi tage en snak om et redesign.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk