Avatar billede pwn Forsker
25. marts 2008 - 20:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samsung 223 BW kan ikke kobles på bærbar

Jeg vil gerne bruge Samsung 223 BW i forbindelse med en dockingstation (Acer EZ DockII). Der er intet på skærmen. Siden har jeg prøvet skærmen direkte på 4 forskellige bærbare PC'ere (3 x Acer i forskellige størrelser samt en LG). I ingen af tilfældende har der været bilede på. Skærmen fungerer uden problemer på en stationær (3 år gammel Acer F1 Power med integerret grafik på bundkortet).

Hvorfor duer skærmen ikke i forbindelse med en bærbar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2008 - 20:39 #1
Du husker selvfølgelig at fortælle bærbar at der er ekstern skærm på ved at bruge genvejstasterne på bærbar til dette?
Avatar billede pwn Forsker
25. marts 2008 - 20:49 #2
Ja, jeg bruger projektorer hver dag, så den side er i orden.
Avatar billede pwn Forsker
16. maj 2008 - 22:21 #3
Send et svar, så vi kan afregne :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2008 - 22:52 #4
Behold dem - var jo ikke til stor hjælp....
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2008 - 22:53 #5
nej så lægger jeg det som svar.... afvis bare ;)
Avatar billede pwn Forsker
17. maj 2008 - 19:03 #6
Hjalp måske ikke, men det kunne jo ha været problemet ...

mvh
p