Avatar billede langbein Nybegynder
24. marts 2008 - 15:55 Der er 1 løsning

Nytt og inovativt produkt, finansiering.

Mener å sitte på et opplegg for et nytt og inovativt internettrelatert tjenesteprodukt som jeg mener har omfattende markedsmuligheter både i norden og internasjonalt.

Hvis det skal kunne skje en hurtig oppstart og "markedspenetrering" så forutsetter dette i praksis at det finnes finansiering til at en liten gruppe mennesker kan jobbe med prosjektet på heltid, i perioden før prosjektet tjener penger.

Hvordan kan man gå fram for å skaffe finansiering til et slikt prosjekt ? Hvordan kan man eventuelt sikre at man selv som initiativtaker sitter igjen med en rimelig grad av eierskap og kontrol over selskapet, etter at det hele formodentlig har kommet i gang med en brukbar inntjening ? (som grunnlag for videre inoovasjon og videre vekst.)
Avatar billede langbein Nybegynder
31. marts 2008 - 01:15 #1
. .. nei vel .. hadde ventet meg 200 millioner :-)