Avatar billede moddi100 Seniormester
23. marts 2008 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ideer til tiltrækkende/unikt website indhold

Hejsa

Jeg har min egen lille hjemmeside, www.moddi.dk.

Hjemmesiden har jeg som en hobby og for at lære noget om webprogrammering/design. Nu er jeg så stødt på det problem at jeg ikke aner hvad jeg skal ligge ud på den.....

Hvad vil folk synes er interessant? Og hvad vil du synes er interessant?? Hvis det er muligt, så gerne noget lidt unikt/specielt, så folk lige netop går ind på mit site og ikke andres.

Jeg er frisk på lidt af hvert, så bare kom med nogle kreative ideer! I skal ikke være bange for at komme med nogle mærkelige forslag, bare skriv det første i tænker på, og så tager vi den derfra.
Avatar billede keysersoze Guru
23. marts 2008 - 23:59 #1
Hvis nogle havde en virkelig unik idé tvivler jeg på at de ville ud med den :)

Tiltrækkende - hvis nu jeg synes det var helt vildt spændende at læse om ponyridning ville du så begynde at skrive om det? Formentlig ikke - vil du begynde at skrive så skriv om noget der interesserer dig, ellers vil resultatet ikke blive godt og det ville nok heller ikke være så sjovt for dig.
Avatar billede moddi100 Seniormester
24. marts 2008 - 12:43 #2
Kan godt se hvor du vil hen... :D

Det der interesserer mig er netop hjemmesider, programmering, computere osv... Men hvordan jeg skal 'skrive' det ved jeg ikke. Det skal jo gøres på en spændende måde, så folk gider læse det.
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2008 - 13:26 #3
jeg er ikke selv specielt god til at skrive så det er svært at give råd i den retning - men tag et kig rundt på sider med samme type indhold som du vil komme med og saml så det bedste fra hver til din egen stil.
Avatar billede moddi100 Seniormester
26. marts 2008 - 15:10 #4
Jeg har nok mere noget aktivt i tankerne end bare en masse tekst. Tænkte lidt på at lave en chat, eller noget lignende i php. Det skal så være muligt at lave et eller andet sammen med dem man chatter med...

Bare en lille tanke der lige passerede igennem mit hoved. :D
Det er nok ikke det nemmeste projekt, og slet ikke i php!
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2008 - 18:07 #5
det er i hvert fald svært at vurdere sværhedsgraden uden at kende opgaven :)

Men jeg kan desværre nok ikke give meget mere info andet end det jeg allerede har skrevet - lav noget du selv synes er spændende.
Avatar billede moddi100 Seniormester
27. marts 2008 - 13:28 #6
Nej uden at kende opgaven kan det være svært at vurderer sværhedsgraden. Men det jeg havde i tankerne var ikke lige så enkelt. Tænkte på at lave det noget i stil med at man har mulighed for at spille et spil sammen, 2 eller flere personer...

Jeg lader spørgsmålet være åbnet lidt endnu: Det kan jo være der er nogle der en god ide eller to.
Avatar billede moddi100 Seniormester
11. april 2008 - 14:51 #7
Nåh men tak for hjælpen. Lukker spørgsmålet