Avatar billede badal Nybegynder
23. marts 2008 - 20:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukke for port

Hejsa

Jeg forsøgt at hoste min side på egen maskine det  virkede fint. Det var kun et eksperiment jeg lavede. Nu ønsker jeg at lukke for port 80 igen. Men hvordan gør jeg det?

Når jeg skriver min IP adresse i browseren så åbner login siden til min Prestige 2602R-61 Zyxel router. Er det ikke probelematisk hvis der nogne der gætter min kode og dermed logger sig ind på routeren og selv åbner op for porte?

jeg har forsøgt at resette min zyxel router men uden held. bruger iøvrigt windows xp.Og har internet hos fullrate
Avatar billede nwn Nybegynder
23. marts 2008 - 21:18 #1
Så vidt jeg ved, skal du være logget på netværket hjemme hos dig selv, for at du overhovedet kan logge ind på din router ;)
Avatar billede badal Nybegynder
23. marts 2008 - 21:43 #2
Jeg har lige logget på via remote desktop til min arbejd pc. Og derfra når jeg indtaster IP så kommer prompter den login til zyxel.. når jeg skriver kode er jeg inde...
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
23. marts 2008 - 22:03 #3
Så er du nok ude i noget med at du skal deaktivere remote administration på din router. Så skulle den helst ikke svare på den forespørgsel!!
Avatar billede badal Nybegynder
24. marts 2008 - 09:25 #4
hej lundorff det er muligvis det er der problemet... det tjekker jeg lige
Avatar billede badal Nybegynder
29. marts 2010 - 15:26 #5
lukker