Avatar billede lund_dk Praktikant
21. marts 2008 - 19:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i opkobling

Nogen der har et fornuftigt svar på mit problem

Jeg er flyttet til ny lejlighed på nørrebro, og der er parknet.dk net installeret i lejligheden, noget lokalt beboer-net med op til 100mb forbindelse.

Jeg har bare et underligt problem. Det er kun nogle websites jeg kan komme ind på.

Kan fint komme her på exp.dk, bt.dk, google.dk
Kan eks ikke komme på jubii.dk, msn.dk eller på messenger

Hvordan kan det være?

Jeg var fint på i går, men her til aften volder det problemer.

Jeg har så kunne fange et trådløst net i nærheden som jeg kan komme på, og her er ingen problemer, så er ikke min computer den er gal med.

Mon det er parknet der fejler, og i så fald hvordan lokaliserer jeg problemet :s
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
21. marts 2008 - 19:53 #1
Check DNS - eventuelt prøv at skifte dem ud med opendns.
Avatar billede lund_dk Praktikant
21. marts 2008 - 23:36 #2
Hvad skal jeg tjekke?
og hvordan skifter jeg dem ud med opendns?
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. april 2012 - 08:37 #3
lukker