Avatar billede mini-me Nybegynder
17. marts 2008 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm

Hej,

Er der en der kan lave mig en pauseskærm i c#, som åbner en .bat/exe fil på computeren?

man skal via indstillinger kunne ændre placeringen af denne .bat/exe fil.
Avatar billede lasserasch Juniormester
17. marts 2008 - 13:42 #1
https://castest.sdu.dk/upload/download.php?id=DYNlUGGpCX8%2BdLGhTQzK9GC09XCzjIwzDgON%2Bg6EfX7HO33UceblNsJ1%2BokkorBlGUQd6m%2F5kTUBmH8lIVs%2F2g%3D%3D

Er lavet meget hurtigt, men skulle virke. smid scr filen i system32 biblioteket, hvor alle dine andre screensavers også ligger.

Kigger lige lidt mere på den når jeg kommer hjem idag. Er på arbejde nu!
:-)

/Lasse
Avatar billede lasserasch Juniormester
17. marts 2008 - 13:45 #2
hvis du ikke angiver noget filnavn forsøger den at køre en "test.bat" fra c:\ lige nu! Men ellers skulle den virke fint!
Avatar billede mini-me Nybegynder
17. marts 2008 - 14:38 #3
Næsten... :)

Den bat fil starter en JAVA applet, som viser et fuldskærms-billede, så den screen-saver ting du har lavet - den skal være transperant, og være "i fokus" for det er som om at java-applet tager fokus på skærmen så man skal faktisk alt+tab for at finde "screen-saveren" og på den måde lukke programmet.
Avatar billede mini-me Nybegynder
08. april 2008 - 22:15 #4
Jeg har selv løst det, men du skal have point - smid et svar.
Avatar billede lasserasch Juniormester
09. april 2008 - 09:49 #5
ok. hernmed svar :-)