Avatar billede bente_fiber Nybegynder
16. marts 2008 - 18:24 Der er 2 kommentarer

Jeg kan bare ikke hitte ud af det - lille C# problem

Hepps derude,

Jeg er forholdsvis ny til C# , men kender lidt til objektorinteret programmering - så mit store problem er at lære det nye sprog lidt bedre at kende.

Anyways; jeg har oprettet en database, som fint hiver indholdet ud fra den. Problemet er, at jeg gerne vil have alle dem som har "Readed = 0" i databasen, fremhævet med fed skrift - og de andre, fremhævet med "normal" skrift.

http://peecee.dk/uploads/032008/test.JPG

Jeg er såå stuck - I kender det garanteret - har søgt timevis efter en løsning, håber i kan hjælpe, og være dagens helt i skysovs!

På forhånd tak :-)
Avatar billede winners79 Nybegynder
17. marts 2008 - 08:49 #1
Hvilken komponent er det du bruger?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2008 - 10:27 #2
Hvis det er listview du bruger, og det skal være hele din item skal du bare sætte Font Bold på de items der skal være bold, vel?

Eller prøv at leg med forecolor