Avatar billede koppelgaard Praktikant
15. marts 2008 - 22:56 Der er 1 løsning

Add-in til Excel til at læse serielporten

Er det muligt at lave et tilføjelsesprogram der kan læse fra serielporten ?
Jeg har kode til at hente data fra en vægt gennem serielporten.
Men jeg vil gerne på den mest flexible måde få disse data ind i Excel.
Lige nu bruger jeg en global hook som er sat op til at reagere keypress F9.
Denne event kalder kalder en metode, der henter data fra vægten via serielporten, og lægger data i den aktive celle i Excel.
Men jeg har overvejet om kan ikke kan lave det samme trick v.h.a. af en Add-in til Excel i stedet.

Ved nogen om man kan det ?

Michael
Avatar billede koppelgaard Praktikant
24. marts 2008 - 11:45 #1
'