Avatar billede lkt Juniormester
13. marts 2008 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lukke sidste dokument uden af lukke programmet.

Jeg har arbejde i office 2007-pakken.

Når jeg skal lukke det sidste dokument i Word, er der ikke 2 krydser i øverste højre hjørne, men kun et. Når jeg så lukker dokumentet, lukke jeg også programmet.

I Excel kommer der to krydser, når der kun er et dokument åbent, så der er det ikke noget problem.
13. marts 2008 - 11:47 #1
Ctrl+F4 lukker et dokument ned - også det sidste uden at lukke Word, og så virker det også i Excel og PowerPoint
13. marts 2008 - 11:47 #2
eller ALT+F+C
Avatar billede rvm Nybegynder
13. marts 2008 - 11:48 #3
Det sidste dokument skal lukkes via Office knappen (den runde i øverste venstre hjørne)og Luk
Avatar billede lkt Juniormester
13. marts 2008 - 12:38 #4
Jeg har sat "luk" ind i min værktøjslinie: Hurtig adgang. Så den bruger jeg nu.

Jeg synes bare, det er mærkeligt, at denne funktions er taget ud af Word og ikke i Excel.
13. marts 2008 - 12:48 #5
rvm -> Office knappen er ALT+F i den engelske version.
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2008 - 13:12 #6
13. marts 2008 - 21:03 #7
lkt -> når du har fået et brugbart svar på dit spørgsmål, så markerer du det/de svar der skal accepteres. Du kan give point til en eller fordele dem på flere svar.