Avatar billede marineflyver Nybegynder
11. marts 2008 - 10:33 Der er 4 kommentarer

Sculptured prims i SecondLife

Hej med Jer Eksperter :-)

Jeg bygger møbler og bygninger i SecondLife (SL) og har fundet ud af, at det ville være ekstremt hensigtsmæssigt, hvis jeg kunne lave sculptured prims. Jeg vil derfor høre, om I kan fortælle, hvilket 3D program er det simpelste til dette for en total nybegynder indenfor 3D og som kan lave de tga-filer, man skal bruge i SL?

Iøvrigt kunne jeg godt bruge en som er dygtig indenfor 3D, som har interesse for SL og som måske har lyst til at være min partner i SL. Hvis det er dig, så send mig en mail.

;-) JIR
Avatar billede mismis Nybegynder
11. marts 2008 - 14:07 #1
well jeg er selv lightwave bruger og ved der findes en addon til det som man kan få så man kan konverter frem og tilbage osv men har ikke prøve det

prism ??? tænler du på den der som er overhovedet på figure i THE SIMS
eller hvad er det foet noget Prism du snakker om

mvh

mis
Avatar billede marineflyver Nybegynder
11. marts 2008 - 14:36 #2
Hej mismis,

Ok...Lightwave, det har jeg ikke kigget på. Men har du fundet en plug-in eller noget, så man kan overføre til SL eller gemme i TGA?

Jeg snakker ikke om priSM, men primMS ;-)
Avatar billede mismis Nybegynder
11. marts 2008 - 14:47 #3
ja der findes et tool der kan konvertere fra lightwave til sl osv
var inde og kigge kort og har modtaget det på min sl test karakter men har ikke jølet videre med det

hvad er så primMS ?
Avatar billede mismis Nybegynder
14. marts 2008 - 01:57 #4
Hey mester

hvad fandt du ud af og hvad var det der PRIM MS du snakker om ?

mvh

Mis