Avatar billede sijmonj Nybegynder
10. marts 2008 - 21:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 skærme, klik på nr 2 skærm uden minimering

Heej eksperter jeg har 2 skærme, når jeg fx. spiller et full screen spil, og jeg så klikker på nr 2 skærm (altså på den skærm hvor spillet ikke er ), så minimer den mit spil, ved i hvordan jeg kan gøre så den Ikke gør det?

håber i forstår hva jeg mener :D

Tak på forhånd :)
Avatar billede jokkejensen Novice
10. marts 2008 - 21:47 #1
Jeg bruger med stor glæde Ultramon.. et lille fikst program til at styre dine skærme med, så man kan have 2 forskellige baggrundsbilleder (klik archive : http://www.mandolux.com/), 2 process linier.. og mulighed for at klikke på ultramon nede ved uret og trykke "disable secondary"..

det skyldes at de fleste spil ikke kender til din anden skærm, og formoder du minimere vinduet når du fjerner fokus.

Moderne spil sker det ikke ved.

/JJ
Avatar billede sijmonj Nybegynder
10. marts 2008 - 23:02 #2
hm kan ikke lige se link til download af programmet :/
Avatar billede sijmonj Nybegynder
11. marts 2008 - 18:39 #4
jaa okay :), misforstod dig, troede det var på den hjemmeside :), men når jeg har det der fuld screen spil åbnet (Counter strike) så minimer den aligevel når jeg klikker på min nr 2 skærm, :(
Avatar billede jokkejensen Novice
12. marts 2008 - 08:59 #5
ja men du skal lige højreklikke på "Ultramon" nede ved uret (mener det er 2 monitors, blå og orange), og vælge "disable secondary".. Det er det samme som at gå ind i windows skærm indstillinger og deaktivere skærm 2.. Altså burde du ikke kunne klikke uden for skærm 1 ?

Vh. Jacob
Avatar billede jokkejensen Novice
12. marts 2008 - 08:59 #6
ja eller også tager jeg fejl, så skal du lige have points tilbage.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
12. marts 2008 - 16:56 #7
altså, det jeg gerne ville var, at når jeg spillede spil hvor den åbnede dem i fuld skærm Fx. Counter strike, så ville jeg gerne have at jeg fx. havde msn åben over på den anden skærm (som ikke er min primære skærm), sån at jeg kunne skrive med dem fra min msn uden at den minimerede spillet, og jeg så bare kunne klikke på den skærm hvor spillet køre, for at spille videre,
Avatar billede jokkejensen Novice
12. marts 2008 - 16:58 #8
Nej det er umuligt.. mener også CS er opengl, som har det bedst i et fuldskærmsmiljø..

Vil du have points tilbage - og høre nogle andre må du sige til ?

/JJ
Avatar billede sijmonj Nybegynder
12. marts 2008 - 17:38 #9
nej bare behold dem :), programmet er godt nok :D, fedt at have 2 process linier :D