Avatar billede wolfblade Nybegynder
09. marts 2008 - 19:59 Der er 9 kommentarer

køler pasta

okay først unskyld for stave fejl er lidt ordblind
okay jeg skal ud og køber køler pasta til min computer med er ikke sikker på hvad for en pasta jeg skal køber til min cpu
mit system er
3,2 ghz D CPU
2GB ram
750gb harddisk
Nvidia 8500GTS
Soundblaster SE 24bit live
16cm Giant Fan på min CPU
800watt Power Suppler
SLi System med et Extra nvidia 8500GTS kort
med 512mb på hvedt kort

problemet er i spil at den slukker når jeg spiller spil fordi den blive for varm og er det eneste problem jeg har så vil ud og ha ny kølerpastar med ved ikke vilker er godt så håber i kan give mit et godt råd om hvad er best at køber pris spiller ikke nogen roller da jeg har penge nok
Avatar billede rebecca Novice
09. marts 2008 - 20:22 #1
bruger selv denne og den fungere perfekt>>> http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=321090&lokation=

Husk at hvis pastaen er gammel eller har været meget varm kan den meget nemt være blevet hård og vil derfor ikke have den rigtige effekt
Avatar billede wolfblade Nybegynder
09. marts 2008 - 20:25 #2
hmm når jeg trykker på linke kommer jeg til en side der hvor vare ikke er på mere hmm har du et andet link vis jeg må høre
Avatar billede rebecca Novice
09. marts 2008 - 20:57 #4
www.shg.dk

Gå ind under produkter/hardware/køling/tilbehør
Avatar billede wolfblade Nybegynder
09. marts 2008 - 21:05 #5
takker vil prøvet at få den købet i morgen eller tirsdag på min fridag der
og takfor hjælpen det er rart at få lidt hjælp når det kommer til kølerpasta har jeg været vand til klistermærker så at bruge past har jeg kun brugt engang før med Nano past det viker os ind til det er blive hårdt viker som om det er ved at ryge af i sidere så takker for din Hjælp mvh Mig
Avatar billede rebecca Novice
09. marts 2008 - 21:28 #6
Husk du må ikke smøre for meget på kun et meget tyndt lag.
Mvh.Rebecca
Avatar billede rebecca Novice
26. marts 2008 - 16:47 #7
husk at lukke spg.
Avatar billede rebecca Novice
23. maj 2008 - 19:48 #8
måske tid at lukke
Avatar billede rebecca Novice
08. juni 2008 - 00:15 #9
tid at lukke ?