Avatar billede dyrbye Praktikant
09. marts 2008 - 11:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vil kun markerer en linie

Min kone siger at når hun normalt bruger word på arbejde så kan hun med et klik med musen ude til venstre markerer en hel linie.

Når hun gør det samme på vores hjemlige maskine så markerer den hele siden.

Kan det laves så den kun markerer en linie med et klik?
Avatar billede be_nice Juniormester
09. marts 2008 - 11:25 #1
Normalt vil dobbelklik i venstre margin markere hele teksten - check evt. musens indstillinger (det kan jo være den er sat til dobbeltklik på venstre tast?)
Jeg har ikke hørt om en mulighed for at indstille Word anderledes - men det afhænger måske af versionen? Hvilken version benytter I?
/Be_Nice
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. marts 2008 - 11:42 #2
har fundet løsningen
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. marts 2008 - 11:42 #3
har fundet løsningen
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2008 - 11:43 #4
og så ville det være rart at se løsningen ;o)
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. marts 2008 - 11:46 #5
Jeg skulle måske have skrevet "løsningen".

For det eneste vi gjorde var at genstarte (pga andet problem) og så virkede det????
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2008 - 12:03 #6
;o)