Avatar billede erlandsen Seniormester
04. marts 2008 - 23:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overskrifter og punktopstilling

Ifm. at jeg har anvendt punktopstilling i mine overskrifter - er jeg i Overskrift 3 og Punktopstilling "Tilpas opstilling med tal og bogstaver i flere niveauer", under "Talformat", kommet til at overskrive talformatet, så det kun er første og sidste tal der skifter automatisk. Det midterste tal er altid 5.

Jeg kan se at første og sidste tal er markeret med gråt, hvilket jeg går ud fra indikerer at det skifter automatisk, men hvordan får jeg det midterste til også at være markeret med gråt, og dermed igen skifte automatisk?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. marts 2008 - 07:34 #1
Du skal ind og omformatere din punktopstilling. Vælg niveau 3 (der skulle være koblet op på Overskrift 3), slet 5-tallet og brug derefter "Inkluder niveaunummer fra", hvor du så vælger niveau 2. (ps! jeg har UK-version, så det kan godt være, at jeg ikke helt rammer den danske oversættelse).
Avatar billede erlandsen Seniormester
05. marts 2008 - 21:53 #2
tak det lykkedes - men jeg har åbenbart flere problemer...
længere nede har jeg et andet problem med punktopstilling (ligeledes niveau 3)
den har talt rigtigt fra 1.0 til 2.5 (både niveau 1, 2 & 3) - men efter 2.5 er der et niveau 3 den kalder 2.3.1 (ikke 2.5.1) - hvilket jeg ikke kan forstå, da alle tre tal, står til at skifte automatisk (markeret med grå)?
Avatar billede erlandsen Seniormester
05. marts 2008 - 21:59 #3
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. marts 2008 - 22:10 #4
Jeg kan ikke rigtig få det screendump og så din kommentar 21:53:39 til at hænge sammen.

Men der er ingen tvivl for mig om, at du har rodet godt og gevaldigt rundt i dine overskrifter og nummereringer. Hvis du har flere problemer, vil jeg egentlig foreslå dig, at du slår overskriftsnummereringen fra, så alle dine overskrifter står uden nummerering. Lav derefter overskriftsnummereringen fuldstændig forfra, så du ikke sidder med noget "gammelt" snask.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. marts 2008 - 22:54 #5
Jeg tillader mig at smide et svar, da du i kommentaren 05/03-2008 21:53:39 skrev, at det lykkedes.