Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 22:41 Der er 1 løsning

Er der nogle der har nogle erfaringer med Drupal?

I forbindelse med en opdatering af www.navisionguider.dk til en ny platform overvejer vi om Drupal kunne være et bud. Er der nogle der har henholdsvis positive eller negative erfaringer med dette?

Yderligere går den næste overvejelse på om det skal køre på en MS platform - eller det med fordel kan være på en Linux (evt. Ubunto) platform.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2010 - 14:20 #1
Til orientering har vi valgt en Drupal platform og har nu den nye side i luften på http://dnav.dk/