Avatar billede hhappel Nybegynder
03. marts 2008 - 09:37 Der er 1 løsning

Server cannot access application directory

Hjælp! Jeg får følgende fejl, når jeg forsøger at køre .net på min server:

Server cannot access application directory 'C:\Inetpub\vhosts\webmasterhelpers.com\httpdocs\'. The directory does not exist or is not accessible because of security settings.

[HttpException (0x80004005): Server cannot access application directory 'C:\Inetpub\vhosts\webmasterhelpers.com\httpdocs\'. The directory does not exist or is not accessible because of security settings.]
  System.Web.HttpRuntime.EnsureAccessToApplicationDirectory() +72
  System.Web.HttpRuntime.FirstRequestInit(HttpContext context) +263

[HttpException (0x80004005): ASP.NET Initialization Error]
  System.Web.HttpRuntime.FirstRequestInit(HttpContext context) +982
  System.Web.HttpRuntime.ProcessRequestInternal(HttpWorkerRequest wr) +128

ASPNET har rettigheder til biblioteket... Hvad gør jeg galt?
Avatar billede hhappel Nybegynder
03. marts 2008 - 09:58 #1
Problemet løst - undskyld forstyrrelsen...