Avatar billede hkprofil Forsker
02. marts 2008 - 10:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Explorer virker ikke mere

Min datter skal igen på internettet og har fået bredbånd. Fastnet telefonen virker men hun kan ikke få forbindelse, og TDC siger, at det må være p.g.a. hendes Explorer. Kan man evt. udbedre fejlen ved at lægge Microsoft Windows ind igen? og skal man først slette nogle gamle filer?
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. marts 2008 - 11:16 #1
Er ikke ekspert på området, men det lyder underligt i mine ører.
Har I den nyeste Explorer?
http://www.microsoft.com/danmark/windows/products/winfamily/ie/default.mspx

I kan evt. prøve at se om en alternativ browser som f.eks. Firefox virker.. hvis den gør, så er det måske Explorer, der driller..
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Avatar billede ierikk Nybegynder
02. marts 2008 - 12:09 #2
jeg har set samme problem før
prøv at gøre som "uffestenberg" foreslår, hent firefox
jeg har gjort det hos en ven, med fint resultat
har du i Explore, prøvet at se under Funktioner Administrere tilføjelsesprogrammer, om der skulle være noget der er blevet Deaktiveret
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2008 - 14:31 #3
Er i sikre på at adgangskoderne er helt og aldeles rigtigt anført,
uden de rigtige adgangskoder, ingen adgang.
Avatar billede hkprofil Forsker
02. marts 2008 - 15:39 #4
Vi vil lige forsøge os med Firefox!
02. marts 2008 - 16:03 #5
... hvordan "...virker ikke mere ..." ?
02. marts 2008 - 16:04 #6
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE
Avatar billede hkprofil Forsker
24. juli 2008 - 14:20 #7
send venl. svar
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. juli 2008 - 14:46 #8
Modtager kun point, hvis min kommentar kunne hjælpe med noget ;-)
Avatar billede hkprofil Forsker
24. juli 2008 - 15:02 #9
det har det!
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. juli 2008 - 15:08 #10
Super... :-)