Avatar billede mibu Nybegynder
01. marts 2008 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skrivebeskyttet dokument

Hej eksperter

Hvis jeg har et dokument, som jeg har skrive beskytte, men glemt kodeord, er der da nogen mulighed for at lukke det op alligevel?

Det er ren tekst og pyt med formateingen. men det er en tekst på 120 sider, så det ville være surt og skulle skrive det hele om.

Evt. hvis det kan åbnes med et andet program, så jeg bare kunne kopi/paste teksten
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
01. marts 2008 - 11:49 #2
Du kan gøre sådan:
Lav et nyt dokument. Vælg Indsæt > Fil, find dit skrivebeskyttede dokument og indsæt det.
Indholdet fra dit beskyttede dokument vil blive indsat i det nye dokument _uden_ beskyttelse. Du mister ikke formateringen.
Avatar billede mibu Nybegynder
01. marts 2008 - 11:49 #3
Takker!
Jeg tænkte nok at der måtte findes en løsning på ethvert problem. :-)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
01. marts 2008 - 11:59 #4
Jeg kom faktisk lige i tvivl, om jeg havde læst dit spørgsmål helt korrekt. Har du prøvet, om det virker med dit dokument? Hvis din beskyttelse er af den slags, hvor du skal indtaste password for overhovedet at åbne filen, vil du også blive bedt om password, hvis du prøver at indsætte via Filer > Indsæt.
Avatar billede mibu Nybegynder
01. marts 2008 - 12:07 #5
>> lene-fredborg <<
Du har ret i dit andet indlæg! Det var sgu da også for let :-)
Avatar billede mibu Nybegynder
01. marts 2008 - 12:12 #6