Avatar billede fedtoere Praktikant
27. februar 2008 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flette navn, adr ind i word "brev"

Jeg ønsker at sende rigtigt mange ens breve ud.
Det eneste der skal være forskelligt er navn, adr, postnr, by som der skal skrives øverst på brevet.
Brevet forestiller jeg mig at lave i word, jeg har navn, adr, postnr,by liggende i et excel ark.

Så jeg vil gerne flette disse to, hvordan gør jeg så der laves og printes alle breve indtil alle adr er gennengået ?

Jeg forestiller mig at skulle bruge "flet", "pivot tabel" eller lign men har 0% viden om disse...

Kan du hjælpe mig på vej ?
Avatar billede knirkeline Nybegynder
27. februar 2008 - 11:09 #1
Du skal bruge Funktioner, Breve og forsendelser, Brevfletning i Word. Den viser en guide i opgaveruden, som hjælper dig i processen.
Avatar billede fedtoere Praktikant
27. februar 2008 - 11:36 #2
Ja, men så er det kun mine data fra min private outlook mail jeg kan indsætte i mit brev (tror jeg).
Jeg vil gerne hente disse oplysninger fra f.eks et excel ark.
Jeg benytter office 2003.
Avatar billede fedtoere Praktikant
27. februar 2008 - 11:39 #3
Sorry, der var jeg lige hurtig nok.
Tror jeg har fundet ud af hvordan jeg kommer lidt videre.
Avatar billede fedtoere Praktikant
27. februar 2008 - 12:39 #4
Tak for hjælpen, knirkeline hvis du ligger et svar får du point.
Avatar billede knirkeline Nybegynder
27. februar 2008 - 12:47 #5
Det får du her ;o)