Avatar billede carlt Seniormester
27. februar 2008 - 08:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på nettet

Jeg mener ikke at have foretaget nogen ændringer, men pudselig kan jeg ikke komme på nettet!
Nogen, der har et forslag til, hvad der er sket - og hvordan fejlen kan afhjælpes.
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2008 - 08:38 #1
Sluk for modem og evt. router, vent 10-15sek. og tænd igen, hjælper det ikke da tryk på reparer under netværket.
Avatar billede carlt Seniormester
27. februar 2008 - 08:49 #2
Jeg har forsøgt at slukke for det hele. Det hjalp ikke!
Sidder nu ved en fremmed maskine (da mine egne jo ikke virker). Jeg kan ikke lige forestille mig, hvor det er, jeg skal trykke. Vil du forklare lidt nærmere.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. februar 2008 - 09:26 #3
ind i kontroldpanel, nætværksforbindelse, H klik på de 2 fjernsyn klik på reparer.
Avatar billede carlt Seniormester
27. februar 2008 - 09:35 #4
Jeg kører tilbage til min egen PC og afprøver forslaget.
Vender senere tilbage - forhåbentlig fra min egen maskine!
Avatar billede carlt Seniormester
27. februar 2008 - 11:38 #5
Jeg glemte at skrive, at det BÅDE var den stationære OG den bærbare, der ikke kunne komme på netttet.
Det var i går, jeg prøvede at slukke og tænde for modem og fik den opfattelse, at det ikke hjalp.
Jeg har nu slukke og tændt igen - og det virker!
Tak for hjælpen - også til silbidor.
Har I et forslag til, hvordan I kan dele pointene
Avatar billede Jensen DK Novice
28. februar 2008 - 13:40 #6
Vi lægger et svar bægge to og dem markere du og aceptere så skulle det være i orden,
ellers prøv og læs linket.    http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede carlt Seniormester
29. februar 2008 - 09:25 #7
Jeg ved, hvordan man giver point.
Mit spørgsmål var, om I ville dele 75/75 eller den ene skulle have flere end den anden.
Mvh
carlt
Avatar billede Jensen DK Novice
02. marts 2008 - 06:22 #8
Det var faktisk peet-49 der skulle have haft alle pointne.
Avatar billede carlt Seniormester
02. marts 2008 - 08:33 #9
Det var jo ikke muligt: peet-49 havde ikke lagt et svar!
Avatar billede Jensen DK Novice
02. marts 2008 - 10:52 #10
Ok.
Avatar billede peet-49 Novice
01. juni 2008 - 09:35 #11
Sådan går det, når mailsystemet ikke virker på E.