Avatar billede pablopablo Nybegynder
26. februar 2008 - 20:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Http Handler virker ikke i firefox

Hejsa...

Jeg har en asp.net 2.0 site, som bruger vores egen Http Handler vedrørende SWF filer...ALT virker perfekt i Internet Explorer 7.0...

Men det virker ikke i fire fox???

Har i nogle ideer?? Det virker da meget underligt, at det kan være forskel eller hvad??
Avatar billede arne_v Ekspert
26. februar 2008 - 20:12 #1
HTTP handlers koerer server side og er i princippet aldeles ligeglade med hvad der
er ude i den anden ende.

Men FF sender jo nok noget andet end IE.

Proev og sniffe HTTP request fra FF og IE og sammenlign.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
26. februar 2008 - 20:25 #2
Det har jeg gjort de sidste per timer....og det er som om at FF ikke benytter Http handleren...dvs...

Min aspx siden embedder en SFW fil....den kalder Http Handlere og vises korrekt...
Men hvis en embedded SWF fil ref til en anden SWF fil på samme domæne, endda i samme mappe, ja så kaldes HTTP handlere ikke...og SWF filen bliver dermed ikke vist...
Avatar billede arne_v Ekspert
26. februar 2008 - 20:38 #3
"det er som om"

proev og post HTTP requesten fra IE og den fra FF
Avatar billede a1a1 Novice
26. februar 2008 - 23:29 #4
kan du "kalde" aspx filen direkte?
virker det i begge?
Avatar billede pablopablo Nybegynder
27. februar 2008 - 01:23 #5
Hej igen... jeg tjekkede:

if (request.UrlReferrer != null && request.UrlReferrer.Host != "")
  ...
  accept();

else
  reject();

MEN idet at UrlReferrer ikke indeholder noget i FF. så blev kaldet rejectet! Forstår ikke hvordan der kan være foskel på den slags...men det er i hvert fald rettet nu, idet at de requests som ikke ikke holder noget kommer fra noget som ikke er så nødvendigt at beskytte i dette tilfælde...