Avatar billede unknown_someone Juniormester
26. februar 2008 - 14:12 Der er 1 løsning

blogengine - kan ikke oprette kommentarer

Jeg har sat en side op med blogengine.net og alt pånær én ting fungerer - jeg kan fint fx oprette kategorier, sider og give karakterer men brugere kan ikke give kommentarer.

Når en bruger har skrevet en kommentar og klikker Gem Kommentar kommer der bare et "timeglas" frem med beskeden om at kommentaren gemmes - og mere sker der ikke. Jeg synes jeg har givet rettigheder på alle nødvendige mapper og jeg kan ingen info finde om problemet på deres side.

what to do?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
05. marts 2008 - 10:10 #1
lukket - det var en add-on, der gav problemerne.