Avatar billede koden Novice
25. februar 2008 - 21:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk i mit sommerhus og andre steder.

Jeg er tit på steder hvor jeg ikke har nogen netforbindelse og hvor der ikke er noget trådløst netværk tilgængeligt. Specielt i mit sommerhus.

Hvad er mulighederne for altid at kunne komme på?

Er den bedste og billigste ikke via selskabet 3, hvor man kan få Mbit forbindelse på en eller anden måde for rimelige penge?

Eller dækker 3 ikke godt nok?
Har TDC eller andre noget bedre…
Jeg har prøvet phonecard. Men synes det er for dyrt og for sløvt.
Ja kort sagt…hvad er mulighederne?

Jeg har betalt ADSL linje, så uanset hvad er det en ekstra udgift. Men man kan vel ikke dele sådan et abonnement mellem flere??
Avatar billede ierikk Nybegynder
25. februar 2008 - 22:08 #1
http://www.vesthimmerlandsnet.dk/pmwiki/pmwiki.php
så vidt jeg ved er de mange her der deler en internet forbindelse tra TDC
"Ranumnet"
måske kunne du gøre noget lign
Avatar billede koden Novice
25. februar 2008 - 22:44 #2
ja.. det vil så kun hjælpe mig på de steder jeg kommer fast og ikke på nye steder...
Avatar billede koden Novice
08. maj 2008 - 14:26 #3
send svar
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. maj 2008 - 14:52 #4
der findes jo også mange HOTSPOT
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. maj 2008 - 14:55 #5
http://www.openwifi.dk/
og andre steder søg på Google