Avatar billede superdreng Nybegynder
25. februar 2008 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP og MySql - Partner til hjemmeside udvikling

Hej alle på eksperten

Jeg har planer om at lave en hjemmeside hvor man kan finde simple html koder, eller andet man kan bruge til sin profiltekst.

Det jeg søger er en partner, hvor vi kan deles om at udvikle siden. Siden vil blive sponsoret af reklamer, hvor det er nemt at ramme målgruppen da det er unge mennesker.

Siden vil først ligge på et af mine domæner som et subdomæne, men hvis siden blive populær vil den blive oprettet på dens egen .dk domæne.

Udviklingen vil foregå i PHP og MySql, og ens egen kode skal kunne læses af andre.

Skriv nedenunder hvis du er interesseret :-)

Med venlig hilsen
Kevin
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. februar 2008 - 13:18 #1
1. Unge mennesker er et vidt begreb
2. Har du sponsorer?
3. Hvorfor ikke et eget domæne fra starten? Det koster ikke alverden
4. Hvorfor ikke gøre det selv?
5. Hvad gør din side unik, i forhold til de tusinde andre der allerede eksisterer
6. Hvad forhindrer mig i at stjæle din "idé" (hvis jeg ellers var interesseret)?

osv osv
Avatar billede superdreng Nybegynder
26. februar 2008 - 08:20 #2
1. 13-18 årige
2. Nej, det vil blive bannerreklamer
3. Måske gør det, men hvis jeg ikke det bliver til noget, vil jeg derfor ikke købe det nu
4. Jeg tror jeg vil køre tør i projektet, men hvis man er en til kan personen ligesom supplere udvikling og hjælpe til
5. Ikke noget pt. da den ikke er udviklet endnu?
6. Min interessen for projektet

Er der ikke nogen som er interesseret? Hvis det ikke er skrevet ordenligt nok, så er min forstilling at vi som partner deler overskuet 50/50 :-)
Avatar billede superdreng Nybegynder
26. februar 2008 - 22:15 #3
Er der ingen som gerne vil tjene lidt penge?
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. februar 2008 - 08:37 #4
Alle vil tjene penge ;o) Men jeg er bange for at dit projekt er lidt (meget) usikkert. Det bliver bare en masse arbejde og ingen penge.
Avatar billede superdreng Nybegynder
27. februar 2008 - 14:22 #5
Fint nok :-)

Lukker
Avatar billede webber89 Nybegynder
29. februar 2008 - 22:44 #6
Hej
har du en email du kan træffes på så kunne jeg måske have interesse i projektet men vil gerne høre lidt mere om det over mail
Avatar billede superdreng Nybegynder
29. februar 2008 - 23:03 #7
Ja, da!

kevin.simper (..a..) gmail.com
Avatar billede webber89 Nybegynder
29. februar 2008 - 23:45 #8
har sendt dig en mail