Avatar billede gimmer Nybegynder
25. februar 2008 - 10:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

slette deader section?

Hej. Jeg har på en eller anden mådet fået lavet en del hedder section i mit office 2007 dokument!
jeg kan bare ikke slette dem.
Det skal gerne være sådan at jeg har en forside uden header og resten skal så være ens... hvilet normalt ikke er noget problem, men nu kan jeg eksempelvis se jeg har header 1 section 2 og section 3 - 6 osv... kan jeg seltte disse? når jeg forsøger at vælge delete header sker der ingenting.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. februar 2008 - 13:32 #1
Du kan ikke slette en header/footer (kun det, der er i headeren/footeren). Men du kan slette sektionen (sektionsskift). Men der er vel en årsag til, at du har alle de sektionsskift?

Hvis header/footer er korrekt i sektion 1, kan du linke header/footer i sektion 2 og fremefter til Previous section. Så kobler du header/footer sammen fra sektion til sektion. Kunne måske være løsningen for dig.
Avatar billede gimmer Nybegynder
25. februar 2008 - 13:49 #2
det kunne være løsningen, men det er da stadig mærkeligt jeg ikke kan få lov at slette de "skide" sektioner.... når de kan laves kan de vel for h#"¤"#¤ vel også slettes!
mvh Lars
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. februar 2008 - 17:38 #3
Medmindre dele af dokumentet er skrivebeskyttet, kan du godt slette sektionsskift. Slå visning af koder til, så du kan se sektionsskiftene.
Avatar billede gimmer Nybegynder
25. februar 2008 - 18:37 #4
hvordan slår jeg dem til i 2007?`
mvh Lars
PS. tak for hjælpen :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. februar 2008 - 20:06 #5
På Startside-fanen (tror jeg at den hedder i dk-version, men i hvertfald allerførste fane). Klik på det omvendte sorte P i gruppen Afsnit.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. marts 2008 - 21:40 #6
Er problemet løst?
Avatar billede gimmer Nybegynder
05. marts 2008 - 22:10 #7
Nej men jeg har droppet det så du kan bare  skriv et indlæg så skal jeg nok give dig points...
Avatar billede word-hajen Nybegynder
06. marts 2008 - 07:40 #8
Hmm... Er det, fordi du ikke kan se sektionsskiftene eller fordi dokumentet "går i stykker", når du sletter dem? (eller er du bare #¤%!#¤ træt af det?)
Avatar billede gimmer Nybegynder
07. marts 2008 - 07:30 #9
Fordi jeg er pisse træt af det.... den vil pr definition ikke lade mig slette dem, og af en eller anden grund så hvis jeg siger same as previos, så kommer der pludselig hedders på forsiden selvom det er i sektion 6 jeg vælger same as prev.... og jeg har i dennne sektion også sat odd first page.... totalt sort... men skide være med det... bare tryk svar og du skal få dine points!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
07. marts 2008 - 11:34 #10
Tag du bare pointene retur og luk spørgsmålet. Vi fik jo ikke løst det.
Avatar billede gimmer Nybegynder
07. marts 2008 - 17:15 #11
Du gjorde et forsøg :-) Det er fint nok. Tak for kampen :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
07. marts 2008 - 18:18 #12
Velbekomme.
Avatar billede gimmer Nybegynder
03. april 2008 - 11:00 #13
Lukket!