Avatar billede kris75 Mester
23. februar 2008 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fotogalleri og forum i php/mysql

Hej
Jeg søger et kombineret cms system med forum og fotogalleri, hvad kan i foreslå?
Mvh.
Kris
Avatar billede johny Nybegynder
27. februar 2008 - 09:34 #1
Tja, til forum ville jeg foreslå phpBB forum, som nok også er det flest mennesker kender, så der er en mindre tilvænningsperiode end ellers. Det har vildt mange muligheder, og er helt klart også det forum jeg foretrækker.
Du kan downloade det gratis her: http://www.phpbb.com/

Ang. fotogalleri, så har jeg ikke prøvet den her, men det ser ret lovende ud:
http://www.plogger.org/
Den kan umiddelbart en del mere end alle andre open-source gallerier jeg har fundet i hvert fald.
Avatar billede kris75 Mester
27. februar 2008 - 10:03 #2
Det ser ganske fint ud. Hvis du lige kommer med et svar, så er der point på vej. Tak for hjælpen!
Avatar billede johny Nybegynder
27. februar 2008 - 10:12 #3
Det var så lidt. :) Held og lykke med det!
Avatar billede kris75 Mester
27. februar 2008 - 11:37 #4
Mange tak :-)