Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 21:26 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Internet efter formatering

Hej experter.

Jeg har formateret min PC, men jeg kan nu ikke oprette forbindelse til netværket via min LAN-forbindelse. Jeg har XP Pro.

I enhedshåndtering er der udråbstegn ved følgende:

Andre PCI-broenheder
PCI Device
SM-buscontroller

Ved i tilfældigvis hvad dette kan være?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2008 - 21:34 #1
Du bør opdatere din chipset driver!
Hvilket motherboard har du?
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 21:45 #2
Jeg er ikke sikker, da jeg ikke lige er så skarp i det. Kan det passe at det er et AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3600+
Avatar billede fromsej Praktikant
22. februar 2008 - 21:46 #3
Har du ikke en driverCD?
Det burde da følge med maskinen, da du købte den.
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 21:48 #4
Efter en ordentlig omgang flytterod, er denne desværre bortkommet.
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2008 - 21:50 #5
Producent af maskine eller bundkort ?
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 21:56 #6
Motherboard:
      CPU Type                                          Unknown, 2000 MHz (10 x 200)
      Motherboard Navn                                  Ukendt
      Motherboard Chipset                              Ukendt
      System Hukommelse                                1024 MB
      BIOS Type                                        AMI (04/25/06)
      Kommunikations Port                              Kommunikationsport (COM1)
      Kommunikations Port                              Printerport (LPT1)

Grafik Kort:
      Grafik Kort                                      NVIDIA GeForce 7950 GT  (512 MB)
      Monitor                                          Plug and Play-skærm [NoDB]  (
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2008 - 22:06 #7
Har du selv samlet maskinen eller er der et mærke på fx. HP, Dell, IBM osv ?

Hvis der står et mærke findes driverne på deres respektive hjemmesider.
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 22:08 #8
Den er samlet, så det er ikke et mærke jf. Dell og lign.
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2008 - 22:08 #9
Så må der stå et eller andet navn og model på selve bundkortet ?
Avatar billede fromsej Praktikant
22. februar 2008 - 22:14 #10
Prøv om Belarc kan give lidt mere info.
http://www.belarc.com
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 22:25 #11
Det er MSI k9n platinum
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 22:29 #12
Så fandt jeg driverne til bundkortet. Prøver lige at installere dem
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 23:14 #13
Så blev det hele løst, og jeg blev meget klogere, takket være jer.

Tusinde tak for jeres hjælp.
Avatar billede swensson Nybegynder
22. februar 2008 - 23:15 #14
Og rigtig god weekend.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. februar 2008 - 09:49 #15
Jamen så smider jeg et svar så må du give points hvis du mener jeg hjalp
Avatar billede swensson Nybegynder
23. februar 2008 - 14:31 #16
Sføli. :)