Avatar billede sorenzoo Juniormester
20. februar 2008 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm i butik - Software m.m.

Skal gerne have sat en skærm op i min butik som kører noget slideshow enten powerpoint eller bare slideshow med billeder...?
Hvordan gøre man det nemmest. Skal man virkelig have en computer til at stå og styre det eller hvad.? Der må da findes en anden måde.? Hvilken skærm skal jeg vælge Minimum 37"
Avatar billede sherlock Nybegynder
20. februar 2008 - 13:54 #1
Du kunne lave en video-dvd med dit slideshow og bruge en almindelig afspiller
Avatar billede triggy Nybegynder
20. februar 2008 - 13:55 #2
mange skærme i dag har indbygget kortlæser, så kan du smide billeder på et SD kort, og køre slideshow med den indbyggede funktion i skærmen.
Det har jeg brugt et par stedet, med Samsung skærme
Avatar billede andersen112 Juniormester
20. februar 2008 - 15:13 #3
hvis der er 2 udgange på dit grafikkort kan du slutte skærmen til der og lave et sammensat skrivebord. så kan du have powerpoint eller andet kørende på skærmen samtidig med du bruger computer til andet arbejde på den skærm du har nu.
Avatar billede sorenzoo Juniormester
21. februar 2008 - 14:21 #4
Kunne du evt smide et link til en samsung skærm der kunne styre dette....? Tanx...
Avatar billede triggy Nybegynder
21. februar 2008 - 16:00 #5
http://www.bygpc.dk/ProductDetail.asp?ProductID=3495
Minder meget om den jeg har brugt tidligere.

Der står i specifikationerne at den kan tage multimediekort og usb.
Men jeg vil naturligvis anbefale dig at kigge på den i en butik, for at se hvordan slideshow systemet fungerer inden du køber.
Avatar billede sorenzoo Juniormester
09. november 2013 - 16:29 #6
luk