Avatar billede schram Nybegynder
18. februar 2008 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bliver ved med at kalde ting fra textbokse ved klik på knap

Hej
Er ret ny i det her men håber alligevel der er en der gider hjælpe :)

Er igang med at lave et "tilmeldingssystem" hvor det er muligt at indtaste forskellige informationer der, når man klikker på knappen "tilmeld", bliver vist i nogle labels lige under.

Dette virker også fint første gang men mit problem er bare at hvis man så anden gang klikker på knappen "tilmeld" indsætter den de samme oplysninger bagefter det andet?

hvordan kan det laves så den egentligt resetter eller lign og indsætter det hele på ny så det er muligt at redigere efter man har trykke "tilmeld"?

Tilmelding kan ses her:
http://kunivastudios.dk/tilmelding/vestbylob.aspx

og koden kan ses her:
http://kunivastudios.dk/tilmelding/kode.txt
Avatar billede bvli Praktikant
18. februar 2008 - 17:36 #1
Hej.

Du skal bruge "=" i stedet for "+=" (uden pinger selvf.) når du tildeler værdien til label.Text property'en.

/B :)
Avatar billede schram Nybegynder
18. februar 2008 - 17:49 #2
Selvfølgelig...
Super.. Tak.. )

point?
Avatar billede schram Nybegynder
18. februar 2008 - 17:50 #3
Forresten... Kan du hjælpe med den der nulstil knap? hvordan får jeg den til at slette alt? :)
Avatar billede bvli Praktikant
18. februar 2008 - 17:58 #4
Svar.

Indsæt en HtmlInputReset knap for at få clear funktionalitet.

/B :)