Avatar billede zulaff Nybegynder
18. februar 2008 - 00:58 Der er 1 løsning

Citater i Word 07 - Flere artikler af samme forfatter

Jeg har lavet en litteraturliste i MS Word 07, med Chicago formattering, men den har en irriterende fejl:

Hvis jeg har to artikler med samme forfatter, men med forskellig årstal bliver de refereret således i teksten:

(Hazlett, Measuring Emotional Valence during Interactive Experiences: Boys at Video Game Play 2006)

(Hazlett, Measurement of Users Frustration: A Biologic Approach 2003)

Andre tekster bliver refereret således:

(Andreassi 1995)

Hvilket er den fremstilling jeg gerne vil have. De to Hazlett tekster burde blive refereret således:

(Hazlett 2006)

(Hazlett 2003)

Er der nogen der kender en løsning på dette? Jeg kan bruge GOST, men den ser ikke ud som jeg gerne vil have den.
Avatar billede zulaff Nybegynder
20. marts 2008 - 22:18 #1
Jeg lukker spørgsmålet, men jeg har stadig ikke fundet nogen svar.