Avatar billede danielknold Nybegynder
17. februar 2008 - 17:01 Der er 2 kommentarer

Administrator tiladelser Vista.

Hej derude.
Jeg har fået vista, og når feks. jeg vil gemme fra word Power Point og alle de andre skriveprogrammer på min eksterne harddisk siger den at jeg ikke har administrator tilladelse og derforikke kan gemme på den eksterne, hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak Daniel .
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 19:56 #1
Avatar billede starknight_is Nybegynder
19. februar 2008 - 22:50 #2
du er nødt til at højreklikke på mappen du vil have rettigheder til og sætte den til at give dig adgang til alt..
den har det med at opfatte eksterne drev som forbundet via netværk og ikke usb.
gem evt. i dokumenter og overskriv derefter filen på den eksterne del bagefter ved at kopiere/sætte ind.