Avatar billede brian0905 Nybegynder
15. februar 2008 - 15:55 Der er 1 kommentar

Problem med en Label med billed og tekst

HEjsa,
Jeg vil lave en label i mit program. Den label skal have et billede yderst til venstre og så en tekst der står umiddelbart til højre for billedet. Jeg har fået placeret både tekst og image på min  label, men har problemer med at få teksten til at komme EFTER billedet, lige nu står de oven i hinanden. Begges align er lig med "MiddleLeft", er der en property jeg har overset i forhold til at "tile" den i forhold til hinanden, således teksten første kommer efter imaget....eller er jeg nødt til at lave mig en composite kontrol med en picturebox og en label

/Brian
Avatar billede winners79 Nybegynder
16. februar 2008 - 16:02 #1
Nej der er ikke noget du har overset, tekst og image aligner kun i forhold til borders og ikke til hinanden, dog kunne du eventuelt aligne billedet til middle og tekst til right