Avatar billede steelman Novice
13. februar 2008 - 13:17 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Brevflet: flere poster på samme side

Hej,
Jeg sidder og er ved at lave nogle "labels" til nogle kuverter jeg skal sende ud ifm. bryllup. Jeg har så lavet en form for skabelon hvor jeg har sat flet-felterne ind. Men labelsene er ikke særlig store, så jeg vil gerne kunne printe flere ud på hver side (for at spare på papiret). Men hvis jeg indsætter fx. feltet <<Fornavn>> tre steder på siden, er det jo det samme navn der kommer til at optræde på hver side.

Hvordan kan jeg ændre det? Så der altså på samme side kommer til at være tre forskellige navne og adresser? Jeg har prøvet at bruge labels, men så er det jo den samme adresse der står på alle...
13. februar 2008 - 13:19 #1
Du har valgt brevfletning af typen standardbreve. Du skal i stedet vælge typen Etiketter.

Hvilken version af Word anvender du?
Avatar billede steelman Novice
13. februar 2008 - 13:34 #2
Word 2003 - men jeg fandt ud af det - det viste sig at jeg ikke kunne gøre det inde i tekst-bokse. Jeg har istedet for lavet en tabel hvor i 2. celle starter med feltet <<Næste post>> - og nu virker det!
Avatar billede steelman Novice
13. februar 2008 - 13:36 #3
Men tilgengæld har jeg et problem med, at det lille billede jeg har indsat nederst i højre hjørne i cellen rykker sig når jeg fletter med datalisten. Kan jeg placere det billede fast?
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
13. februar 2008 - 13:43 #4
Hvis du højre klikker på billedet og vælger formater billede kan du låse objektet og vælge hvordan det skal opføre sig i forhold til teksten.
Avatar billede steelman Novice
13. februar 2008 - 14:01 #5
ok - tak hans_henrik - smider du et svar?
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
13. februar 2008 - 14:04 #6
Hermed svar.
Er der mere skriver du bare igen.