Avatar billede coladrenge Nybegynder
12. februar 2008 - 07:38 Der er 1 kommentar

system til privathospitaler

Hej

Vi ejer et EPJ system til privathospitaler her i Danmark og har nogle kunder inden for det.

Vi ønsker at komme igang med at lave et nyt website hvor patienter kan udveksle erfaringer og give deres mening tilkende om forløbet.

Det betyder at hospitalerne kan lave statistik på - hvor gode er vi på det enkelte område og er vi blevet bedre i forhold til sidste år eks. Men også hvor gode er vi i forhold til vores konkurrenter.

Vi har købt det software som vi skal bruge til spørgeskema samt lavet en grundliggende forretningsplan og snakket med de største privathospitaler om der er interesse for et sådanne system og det er der. Faktisk så venter de på at vi bliver færdig med det og kan tilbyde det. Vi har desuden fået kontakt til de personer som skal lave udformningen af spørgsmålene.

Det vi mangler er kontakt til investore som dels har penge til at få det på benene men også kan opdyrke markedet - da det er et stort potentiale inden for området.

Vi har pt.investeret omkring 200.000 kr. i projektet

Det som vi tilbyder er halvdelen af projektet - eller at vi opretter et fælles aps hvor investor ejer halvdelen.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
12. februar 2008 - 07:40 #1
glemte email som er : jhc(at)mj-software.dk