Avatar billede lars8000 Nybegynder
11. februar 2008 - 20:05 Der er 6 kommentarer

Forbinde min bærbar til min playstation 3

NOgen der kan hjælpe mig med at forbinde min bærbare til min Ps3? Har været inde i VMP 11, men kan ikke få "andre enheder" til at komme frem i kassen. hvad gør jeg?? Jeg har en router fra D-Link..
Skal jeg åbne nogle porte, hvis ja, hvordan gør jeg.
Bruger norton
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2008 - 20:24 #1
Se eventuelt artiklen her: http://www.ps3fan.dk/news.php?extend.839.9
Avatar billede lars8000 Nybegynder
11. februar 2008 - 20:45 #2
Jeg har været igennem den tråd, men jeg kan ikke få "ukendt enhed" frem i boksen. ved ikke om min router er sat op til det.. Ved du hvordan man gør det?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2008 - 20:46 #3
Nej desværre. Det fungerede fint da jeg fik wmp11 på min ps3.
Avatar billede lars8000 Nybegynder
11. februar 2008 - 21:05 #4
Slet ikke nogen der har nogle forslag til hvad jeg skal gøre..????
Skal man sætte routeren op til det??
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2008 - 12:42 #5
Du kan måske oprette en forum tråd derinde. De ved som regel hvad der skal gøres.
Avatar billede bufli Mester
14. juli 2009 - 08:03 #6
Jeg har samme problem. Jeg kører med Norton Internet Security, og der er indbygget firewall. Windows firewall'en bliver deaktiveret når Nortons kører. Jeg prøvede så at deaktivere Nortons firewall - altså køre uden firewall, og derefter fik jeg hul. Nu ved jeg at det er firewall'en der skaber problemet. Dog ved jeg ikke hvordan jeg får det sat op, så jeg kan køre med firewall og alligvel have "hul igennem".